Βιογραφικό

 

Ιωάννα Κουλαξίζη - Ψυχολόγος - Συνθετική Ψυχοθεραπεύτρια Θεσσαλονίκη Κέντρο- 01

 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην πόλη της Καβάλας.

 

Αποφοίτησα από το τμήμα ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 2013, εκπαιδεύτηκα στη διαχείριση ψυχικού συναισθηματικού τραύματος σε εξ αποστάσεως μετεκπαίδευση του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το ενδιαφέρον μου πάντα αφορούσε την κλινική πράξη και τις ανθρώπινες σχέσεις και δυναμικές, αυτό με οδήγησε στο τριετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα Integrative Counseling and Psychotherapy του πανεπιστημίου του Derby της Αγγλίας, οπου και εκπαιδεύτηκα στην συνθετική ψυχοθεραπεία και συμβουλευτική ενηλίκων με συνεχή πρακτική και εντατική εποπτεία.

Είμαι μέλος του British Association of Counseling and Psychotherapy από το 2017.  Παράλληλα υπήρξα εκπαιδευθείσα στο αντικείμενο των εξαρτήσεων στο Πρόγραμμα Προαγωγής αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης.

Υπήρξα εθελόντρια ψυχολόγος σε δομές όπως οι Γιατροί του Κόσμου, Πνοή-σύλλογος για το παιδί και την οικογένεια, και Σύλλογος εθελοντών κατά του καρκίνου, σε κάποιες από αυτές παραμένω εθελοντικά μέχρι σήμερα.

Εργάστηκα ως ψυχολόγος σε δημόσιο φορέα και συγκεκριμένα στα ΚΕΔΔΥ Καβάλας τα έτη 2014 και 2016 στο κομμάτι της διάγνωσης και αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών.

Βρίσκομαι σε μια συνεχή προσπάθεια να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου και τις ψυχοθεραπευτικές μου δεξιότητες για αυτόν τον λόγο και το 2014 ξεκίνησα να φοιτώ στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς με ενδιαφέρουν πολύ οι θεραπείες μέσω τέχνης και θεατρικής έκφρασης.

Η τελευταία μου εκπαίδευση αφορά τις ταυτότητες φύλου και θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού. Υπήρξα εισηγήτρια σε σεμινάρια που διοργάνωνε το ΚΕΔΔΥ Καβάλας και αφορούσαν το σχολικό άγχος καθώς επίσης συνεργάστηκα με το ΒΙΑ ΣΤΟΠ οπου πραγματοποιήθηκαν ενημερώσεις σε σχολεία του νομού Καβάλας.

Στην κλινική μου πράξη χρησιμοποιώ το συνθετικό μοντέλο ψυχοθεραπείας το οποίο ενσωματώνει στοιχεία από τρεις προσεγγίσεις : την γνωστικοσυμπεριφορική, την ανθρωποκεντρική και τέλος την ψυχοδυναμική προσέγγιση με κύρια εστίαση στο κομμάτι του δεσμού (attachment).